مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-07اجتماعي

بخشش جریمه 2 برابری موتورهای توقیفی و امکان تقسیط جرایم


رییس پلیس راهور ناجا از امکان قسط بندی جرایم موتورسیکلت های توقیف شده رسوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با روسای پلیس راهور سراسر کشور که در مورد طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: عمده دلایل توقیف موتورسیکلت ها در 32 استان کشور به دلایل ارتکاب تخلفات راهنمایی، انتظامی و با دستور قضایی بوده است که در مجموع تعداد این موتورسیکلت ها به بیش از 873هزار دستگاه می رسد.

ما تصمیم گرفتیم که برای جلوگیری از انباشت این موتورسیکلت ها در پارکینگ های پلیس راهور تسهیلاتی را برای ترخیص آنها پیش بینی کنیم که این تسهیلات از فردا آغاز شده و تا 17 دی ماه ادامه خواهد داشت.

هادیانفر ادامه داد: با تدبیر فرمانده ناجا و تاکید ایشان در این شرایط اقتصادی ما این تسهیلات را ارائه کردیم و بر این اساس تمامی موتورسیکلت ها به شرط آنکه دارای دستور قضایی نباشند می توانند از پارکینگ ها ترخیص شوند.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه موتورسیکلت های رسوبی شامل موتورسیکلت هایی است که از سال 90 تا پایان سال 98 توقیف شده و همچنان در پارکینگ ها هستند گفت: مالکان یا متصرفان این موتورسیکلت ها یعنی کسانی که مالک موتورسیکلت نبوده اما به شکل قانونی در حال استفاده از موتورسیکلت ها بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش جریمه 2 برابری موتورهای توقیفی و امکان تقسیط جرایم

بخشش جریمه 2 برابری موتورهای توقیفی و امکان تقسیط جرایم