مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-07سياسي

شبکه ملی به معنای محدودیت دسترسی به اینترنت نیست


دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به واکنش های برخی در مقابل طرح موضوع ایجاد شبکه ملی اطلاعات، لزوم ارتقاء آگاهی مردم نسبت به این شبکه را یادآور و متذکر شد که همه باید بدانند که معنی ایجاد شبکه ملی اطلاعات، - ایسنا/فارس دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به واکنش های برخی در مقابل طرح موضوع ایجاد شبکه ملی اطلاعات، لزوم ارتقاء آگاهی مردم نسبت به این شبکه را یادآور و متذکر شد که همه باید بدانند که معنی ایجاد شبکه ملی اطلاعات، محدود کردن دسترسی به فضای اینترنت یا اینترنت داخلی و محدود بدون ارتباطات بین المللی نیست.

محسن باقری شنبه 17 آبان در جمع خبرنگاران گفت: طی سال های اخیر کلیدواژه شبکه ملی اطلاعات ، بارها شنیده و خوانده شده اما تاکنون اقدام جدی در این حوزه انجام نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل کافی نبودن اطلاع رسانی دقیق، درست و به اندازه درباره شبکه ملی اطلاعات، به محض اینکه کاربران ایرانی این نام را می شنوند، افکاری مانند اینترنت محدود و بسته و به دور از ارتباطات بین المللی به ذهنشان خطور می کند.

باقری ادامه داد: در تعریف شبکه ملی اطلاعات می توانیم بگوییم که این شبکه پروژه ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی به معنای محدودیت دسترسی به اینترنت نیست

شبکه ملی به معنای محدودیت دسترسی به اینترنت نیست