مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-07سياسي

اسناد تحولات تاریخی استان های غرب کشور در دسترس پژوهشگران قرار گیرد


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: رویدادهای تاریخی و جایگاه استراتژیک منطقه غرب کشور اهمیت بالایی دارد و باید اسناد تحولات تاریخی این منطقه در دسترس پژوهشگران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اشرف بروجردی صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به مرکزیت همدان که به دلیل محدودیت های اعمال شده کرونایی به صورت درون سازمانی و با حضور محدود کارکنان برگزار شد، بر نگهداری اسناد و تلاش برای حفظ گنجینه های ملی در مناطق مختلف کشور به خصوص منطقه تاریخ ساز غرب کشور تاکید کرد.

وی با قدردانی از جمع آوری و نگهداری بیش از پنج میلیون برگ سند با ارزش تاریخی در مدیریت منطقه غرب کشور افزود: نگهداری و حفاظت از داشته های ملی ایران در سرنوشت و آینده این سرزمین تأثیرگذار است و این مهم با تلاش و فعالیت افراد با انگیزه و پر تلاش در این عرصه میسر است و به عنوان ارزش از آن یاد می شود.

بروجردی ادامه داد: مناطق غرب کشور در طول تاریخ با اهمیت بوده است و همین موضوع موجب شد تا اسناد فراوانی در این مناطق وجود داشته باشد و این اسناد پشتوانه و ذخیره ای برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محسوب می شود.

وی افزود: از تلاش ها و زحمات علیرضا تکلو به عنوان مدیر سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب قدردانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد تحولات تاریخی استان های غرب کشور در دسترس پژوهشگران قرار گیرد

اسناد تحولات تاریخی استان های غرب کشور در دسترس پژوهشگران قرار گیرد