مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-07اقتصادي

یزد مهد 100 باغ ایرانی گردشگری تا پایان دولت دوازدهم


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از اجرای طرح 100 باغ گردشگری با احیای باغ های ایرانی تا پایان عمر دولت دوازدهم خبر داد و گفت: شهرستان مهریز به عنوان باغشهر استان یزد به ثبت رسیده و به زودی تفت نیز در فهرست شهرهای ثبت شده قرار می گیرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از اجرای طرح 100 باغ گردشگری با احیای باغ های ایرانی تا پایان عمر دولت دوازدهم خبر داد و گفت: شهرستان مهریز به عنوان باغشهر استان یزد به ثبت رسیده و به زودی تفت نیز در فهرست شهرهای ثبت شده قرار می گیرد.

سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص باغ های گردشگری در یزد، اظهار کرد: احیای تعدادی از باغ های ایرانی تا پایان دولت دوازدهم جزو برنامه های این اداره کل در استان است به طوری که مقرر شده تعداد باغ های گردشگری استان به 100 باغ برسد.

وی افزود: در این برنامه، تلاش شده تا علاوه بر مرمت کوشک ها و دیگر اجزای باغ های ایرانی شاخص در استان، سرمایه گذاران نیز به مرمت خانه باغ ها و باغ های ایرانی بپردازند.

این مسئول در این باره تصریح کرد: علاوه بر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، دیگر دستگاه ها نظیر شهرداری ها نیز به این حرکت پیوسته اند و طی سال های اخیر حدود 60 باغ گردشگری به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد مهد 100 باغ ایرانی گردشگری تا پایان دولت دوازدهم

یزد مهد 100 باغ ایرانی گردشگری تا پایان دولت دوازدهم