مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-07اقتصادي

اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: برای اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان آمادگی کامل داریم.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: برای اجرای رایگان طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان آمادگی کامل داریم.

منوچهر فلاح در تشریح جزییات این خبر گفت: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری از روز 23 مهرماه آغاز شده و متقاضیان مشمول پس از مراجعه به سایت goc.

nigc.

ir یا سایت شرکت ملی گاز به آدرس www.

nigc.

ir گزینه بهینه سازی موتورخانه و ثبت نام، می توانند بطور کامل و به هزینه شرکت ملی گاز ایران از مزایای بهینه سازی و اصلاح موتورخانه واحد مسکونی و تجاری خود در راستای کاهش مصرف گاز برخوردار شوند.

فلاح افزود: در این طرح، بهینه سازی مصرف در سه قسمت شامل عایق کاری ، نصب رسوب گیر مغناطیسی و تنظیم مشعل موتورخانه توسط شرکت های مورد تأیید و دارای صلاحیت که فهرست آنها در سامانه مذکور وجود دارد انجام می شود و این شرکت به انتخاب متقاضی یا در عدم انتخاب متقاضی، توسط شرکت گاز، به عنوان مجری طرح انتخاب می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: جهت انجام مراحل طرح، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری از سوی مشترک نمی باشد و کلیه فرآیندها از طریق سامانه انجام می گیرد و پس از ثبت نام مشترک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان

اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در استان کرمان