مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-07سياسي

خانه ای روی آب


نایب اسدالله را می شناسید؟ همان که نی را از آغل گوسفندان به دربار پادشاهان برد و در یکی از دستگاه های ایرانی، گوشه ای اضافه کرد که به گوشه «بغدادی نایب» معروف است.

- ایسنا/اصفهان نایب اسدالله را می شناسید؟ همان که نی را از آغل گوسفندان به دربار پادشاهان برد و در یکی از دستگاه های ایرانی، گوشه ای اضافه کرد که به گوشه بغدادی نایب معروف است.

می دانید خانه اش کجاست؟ در چهارباغ خواجو.

ثبت ملی هم هست اما مدتی است که بالای آن یک آگهی زده اند؛ آگهی مزایده با شرایط استثنایی و تخفیف ویژه! خانه نایب اسدالله مربوط به دوره قاجار است.

پلاک شماره 160 بن بست نظام در محله مکینه خواجو، یادگار خداوندگار نی ایران که در تاریخ 24 اسفند 1383 با شماره 11456به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده.

روزنامه همشهری مورخ دوشنبه 21 مهرماه 1399 در فهرست مزایده فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز بانک سپه واقع در استان اصفهان از خانه نایب اسدالله نام برده است.

در این آگهی، شماره پلاک ثبتی 2341 با کاربری مسکونی به نشانی اصفهان، چهارباغ خواجو، جنب مدرسه فرزانه، نبش بن بست نظام با عرصه حدود 436 مترمربع و اعیان حدود 286 مترمربع به صورت نقد و با قیمت پایه صد و چهار میلیارد ریال به مزایده گذاشته شده و در توضیح این پلاک آمده است که ملک مذکور در فهرست آثار ملی ثبت شده و اخذ کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ای روی آب

خانه ای روی آب