مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-07سياسي

جاماندگان دریافت یارانه چه کسانی هستند؟


دغدغه‌های معیشتی نمایندگان مجلس یازدهم کماکان ادامه دارد و بهارستان نشینان درصدد هستند تا قانون و مصوبه جدیدی در راستای تغییر در شرایط کمک‌های مالی دولت به مردم ایجاد می‌شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، دغدغه‌های معیشتی نمایندگان مجلس یازدهم کماکان ادامه دارد و بهارستان‌نشینان درصددند تا قانون و مصوبه جدیدی به منظور تغییر در شرایط کمک‌های مالی دولت به مردم ایجاد شود تا جایی که چند روز پس از تصویب طرح تأمین کالاهای اساسی، مجلس بار دیگر به طرح پرداخت یارانه نقدی ورود کرده تا این بار افراد جامانده از طرح هدفمندی یارانه‌ها، بار دیگر امکان دریافت این یارانه را پیدا کنند.

البته این پیشنهاد یکی از بندهای الحاقی طرح تامین کالاهای اساسی بوده و با تصویب آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف به بررسی اعتراض افرادی که یارانه آنها قطع شده و همچنین برگزاری آزمون وسع خواهد شد.

جاماندگان دریافت یارانه چه کسانی هستند؟ حسینعلی حاجی دلیگانی عضوهیت رییسه مجلس معتقد است که برخی از افراد مددجوی کمیته امداد یارانه دریافت نمی‌کنند در حالی که حامل های انرژی چندین مرتبه افزایش یافته است لذا براساس قانون هدفمندی یارانه ها، یک دوم حاصل از افزایش حامل های انرژی باید به مردم پرداخت شود، اما پرداخت نشده و به طور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان دریافت یارانه چه کسانی هستند؟

جاماندگان دریافت یارانه چه کسانی هستند؟