مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 18:152020-11-06سياسي

گفت و گوی تلفنی نماینده ظریف با حنیف اتمر/ محکومیت اقدام تروریستی دانشگاه کابل


نماینده ویژه وزیر امور خارجه ایران در گفت و گوی تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، اقدام تروریستی دانشگاه کابل را محکوم و با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر تمور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان با محمد حنیف اتمر سرپرست وزارت خارجه افغانستان تلفنی گفت و گو کرد.

طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه در این گفت و گوی تلفنی اقدام تروریستی دانشگاه کابل را محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.

تشریح نتایج نشست نمایندگان ایران، روسیه و هند در امور افغانستان که اخیرا در مسکو برگزار شد و همچنین تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از برقراری صلح و امنیت در افغانستان از دیگر موضوعات مطرح شده در این گفت و گو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی حمله مسلحانه به دانشگاه کابل که تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشت، سعید خطیب زاده سخنگوی همچنین در صفحه توییترش در پی اقدام حمله مسلحانه به دانشگاه کابل نوشت: ‏اندیشه سیاه و دست های به خون بیگناهان آغشته تروریست ها و حامیان آنها، آینده ⁧‫افغانستان‬⁩ و جان های پاک فرزندان آن را هدف گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تلفنی نماینده ظریف با حنیف اتمر/ محکومیت اقدام تروریستی دانشگاه کابل

گفت و گوی تلفنی نماینده ظریف با حنیف اتمر/ محکومیت اقدام تروریستی دانشگاه کابل