مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-06بين الملل

شرط ارتش دولت وفاق برای برگزاری نشست کمیته 5+5 در سرت


ارتش وابسته به دولت وفاق ملی لیبی برگزاری نشست کمیته 5+5 در سرت را مشروط به خروج نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی از این شهر دانست.

- ارتش وابسته به دولت وفاق ملی لیبی برگزاری نشست کمیته 5+5 در سرت را مشروط به خروج نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" از این شهر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، نیروهای اتاق عملیات سرت و الجفره وابسته به دولت وفاق ملی لیبی در بیانیه ای تأکید کردند: از برگزاری گفت وگوهای کمیته نظامی مشترک (5+5) لیبی در شهر سرت استقبال می کنیم و بر ضرورت خروج مزدوران شرکت واگنر و جنجاوید و همچنین خروج نیروهای وابسته به خلیفه حفتر و مجازات تمامی مجرمان تأکید داریم.

در این بیانیه آمده است: نمی پذیریم که هیچ راه ارتباطی با مناطق تحت کنترل مزدوران خارجی که خون ما را ریخته و طرابلس را ویران کردند، ایجاد شود.

این مزدوران مین هایی را کار گذاشتند که جان غیر نظامیان و کودکان را گرفت و قبرهای جمعی از خود به جای گذاشتند و زیربناها را نابود کردند.

ارتش دولت وفاق لیبی در ادامه آورده است: هیچ جایی در مرحله آتی برای مجرم جنگی خلیفه حفتر وجود ندارد و باید کسانی که مرتکب جنایت جنگی و کشتار غیر نظامیان شده اند، مجازات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ارتش دولت وفاق برای برگزاری نشست کمیته 5+5 در سرت

شرط ارتش دولت وفاق برای برگزاری نشست کمیته 5+5 در سرت