مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-06سياسي

انتقاد خطیب کوهرنگ از استاندار/ تغییر فرماندار کوهرنگ برای سومین بار در یک سال


امام جمعه موقت شهرستان کوهرنگ گفت: مشکلات شهرستان کوهرنگ در بخش ناحیه صنعتی و شهری وهمچنین مدیران پروازی و جابه جا شدن مداوم فرماندار و شهردار در شهرستان نیازمند راه حلی برای رفع مشکلات است.

- حجت الاسلام نصرت الله خدادادی امروز در خطبه نماز جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: تقارن عید میلاد و 13 آبان فرصتی برای طرح مسائل اصلی و راهبردی اسلام و جهان اسلام بود که همه آنها با ظرافت و هوشمندی در این سخنرانی گنجانده شده بود.

امام جمعه موقت کوهرنگ با اشاره به کتاب هنر تحریم ها  عنوان کرد: ریچارد نیفو معتقد است سیاست فشار، بخشی از سیاست مذاکره است، عده ای دنبال تکرار سیکل برجام ها برای سال های آتی هستند.

خدادادی اظهار داشت: متاسفانه باید فکری به حال مدیریت هماهنگ بشود استاندار، فرماندار، وزیر، رییس جمهور اینها چه کاره اند چرا ما ضعیف هستیم در بحث مدیریت هماهنگ، و این ضعف در شهرستان کوهرنگ به وضوح دیده می شود و بیشتر از سایر شهرستان هاست.

وی با انتقاد از عملکرد استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مشکلات شهرستان در بخش ناحیه صنعتی مشکلات شهری و مدیران پروازی که در شهرستان سکونت ندارند تنها بخشی از مشکلات است، ما امیدواریم آقای استاندار دو تا از تبسم های خود را روانه شهرستان مظلوم کوهرنگ کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خطیب کوهرنگ از استاندار/ تغییر فرماندار کوهرنگ برای سومین بار در یک سال

انتقاد خطیب کوهرنگ از استاندار/ تغییر فرماندار کوهرنگ برای سومین بار در یک سال