مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-06سياسي

فقر فرهنگی مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه


امام جمعه دهدشت از فقر فرهنگی به عنوان مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه نام برد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان با انتشار مراسمات چندین هزار نفری، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت از فقر فرهنگی به عنوان مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه نام برد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان با انتشار مراسمات چندین هزار نفری، مروج فقر فرهنگی هستند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در نشست اضطراری شورای سلامت در دهدشت یکی از مصادیق تقوا در اسلام را نهی از ضرر عنوان و اظهارکرد: ویروس کرونا یکی از مصادیق بارز این حدیث است و همه باید نسبت به جلوگیری این ویروس اهتمام بورزیم.

وی از فقر فرهنگی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل انتشار ویروس کرونا در شهرستان نام برد و تصریح کرد: وقتی در یک مراسم تشییع چندین هزار نفر شرکت می کنند و نماز میتی که تنها پنج تکبیر واجب دارد، می آیند چندین سخنران و تشمال اجرا می کنند، و این چیزی نیست جز فقر فرهنگی.

حجت الاسلام وحدانی فر بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولین ما خودشان با استوری کردن برخی مراسمات ترویج فقر فرهنگی را در جامعه رایج می کنند.

وی با توجه به انتشار برخی کلیپ ها در خصوص مردم دیشموک گفت: برخی این تصاویر و کلیپ ها واقعیت ندارند و شان نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می برد، نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر فرهنگی مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه

فقر فرهنگی مهمترین عامل شیوع انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه