مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-06فرهنگي

برنامه کارگاه های فیلمسازی چهارمین هفته فیلم اروپایی اعلام شد


برنامه های کارگاه فیلمسازی چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است از 17 تا 26 آبان 99 برای اولین بار به شکل آنلاین و رایگان برگزار شود، مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، پس از اعلام برنامه نمایش فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان، اوینیک (موسسات فرهنگی اتحادیه اروپا) و پلتفرم هاشور برای اولین بار به شکل آنلاین برگزار شود، برنامه های کارگاه فیلمسازی این هفته نیز مشخص شد.

این کارگاه ها در 5 روز به صورت آنلاین و از طریق لایو اینستاگرامی برگزار می شود و از پیج اینستاگرام هنروتجربه به آدرس honarotajrobe@ قابل بازدید است.

بدین ترتیب در اولین برنامه کارگاه فیلمسازی روز یکشنبه 18 آبان جانفرانکو آنجلوچی فیلمساز و منتقد ایتالیایی و سعید عقیقی فیلمساز، فیلمنامه نویس و منتقد درباره فیلم دلقک ها به کارگردانی فدریکو فلینی از کشور ایتالیا و سینمای این فرد صحبت می کنند.

روز بعد، میها مازینی کارگردان فیلم بی نشان از کشور اسلوونی و شاهین امین منتقد در روز دوشنبه 19 آبان درباره این فیلم به گفتگو می نشینند.

برنامه روز سه شنبه 20 آبان کارگاه فیلمسازی به گفتگوی شمیم برکه کارگردان سوئدی و آندره لارسون تهیه کننده سوئدی با مهرداد اسکویی مستندساز دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کارگاه های فیلمسازی چهارمین هفته فیلم اروپایی اعلام شد

برنامه کارگاه های فیلمسازی چهارمین هفته فیلم اروپایی اعلام شد