مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-06بين الملل

مسکو: پرونده ناوالنی باعث تحریم های روسیه شده است


وزارت خارجه روسیه در یکسری اظهانظرها درباره پرونده الکسی ناوالنی گفت، تمام این وضعیت باعث شده تا تحریم های جدیدی از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه وضع شود.

- وزارت خارجه روسیه در یکسری اظهانظرها درباره پرونده الکسی ناوالنی گفت، تمام این وضعیت باعث شده تا تحریم های جدیدی از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه وضع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزارت خانه افزود، ریاست سازمان منع تسلیحات شیمیایی از نظر سیاسی کاملا جانبدارانه رفتار کرده است.

حتی هر ناظر خارجی که اطلاع دقیقی از منع گسترش تسلیحات شیمیایی ندارد گفته که تمامی این وضعیت با هدف اعمال تحریم ها علیه روسیه بوده است.

ما هنوز هم اتهامات مطرح شده درباره مسمومیت الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه را رد می کنیم.

به گفته وزارت خارجه روسیه، مسکو از برلین انتظار دارد تا بر اساس قوانین بین المللی رفتار کند و در پرونده ناوالنی با روسیه همکاری داشته باشد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است، مسکو امیدوار است که آلمان این پرونده را سیاسی نکند چون این مساله بر روابط دو کشور اثر سوء دارد.

این اظهارنظر یکساعت پس از آن مطرح شد که دفتر دادستانی کل روسیه اعلام کرد، واکنشی از سوی آلمان درباره پرونده این اپوزیسیون دریافت کرده است که البته در آنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: پرونده ناوالنی باعث تحریم های روسیه شده است

مسکو: پرونده ناوالنی باعث تحریم های روسیه شده است