مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-06سياسي

آیات قرآن بهترین جوابیه به هتاکان است/لزوم فراگیر کردن اسلام با پیشرفت های علمی


امام جمعه اهل سنت شهر اهل لامرد گفت: امروز یکی از ظرفیت های بسیار مهمی که مسلمانان می توانند به بهترین نحو از آن برای فراگیر کردن اسلام استفاده کنند، - پیشرفت های علمی است.

شیخ ناصر صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت وحدت میان مسلمین اظهار داشت: رمز موفقیت مسلمانان در برابر جبهه کفر، حفظ وحدت و انسجام است و تنها در این صورت است که می توان دشمنان اسلام را نا امید کرد.

وی افزود: ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی باید در برابر فتنه های استکبار بایستند و جبهه واحدی علیه کفر تشکیل دهند و به دنیا بفهمانند که در مقابل دشمنی که شمشیر خود را علیه جهان اسلام از رو بسته، کوتاه نمی آیند و تا تحقق پیشرفت کشورهای اسلامی و فتح بیت المقدس به دست مسلمانان پیش خواهیم رفت.

صمدی عنوان کرد: متأسفانه برخی جنگ هایی که میان ملت های مسلمان صورت می گیرد و باعث برادرکشی نیز شده، فرصتی را برای صهیونیست ها و استکبار جهانی به وجود آورده تا با خیال آسوده به برنامه ها و توطئه های خود علیه جهان اسلام بپردازد.

مدیر مجتمع علوم قرآنی راشدین شهر اهل شهرستان لامرد اظهار داشت: پروژه ای به نام صلح را تعریف کرده اند و به ظاهر پرچم اسلام را در دست دارند، اما عملاً، بویی از اسلامیت و انسانیت نبرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیات قرآن بهترین جوابیه به هتاکان است/لزوم فراگیر کردن اسلام با پیشرفت های علمی

آیات قرآن بهترین جوابیه به هتاکان است/لزوم فراگیر کردن اسلام با پیشرفت های علمی