مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-06سياسي

نگاه به بیرون، کشور را در برخی از حوزه ها دچار عقب ماندگی کرده است


کلیددارانی که با برقراری ارتباط با بیگانگان و دادن امتیازات بسیار به آن ها نه تنها نتوانستند دستاوردی برای کشور داشته باشند بلکه عقب ماندگی بسیاری را نیز بر کشور تحمیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز حجت الاسلام محمدعلی نکونام در پیام جمعه با توجه به تعطیلی نمازهای جمعه برای کمک به کادر درمان گفت: مستکبرین و کج اندیشان برای تامین منافع خود درگیری های فکری را بین مردم رواج می دهند و با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) قصد اسلام ستیزی و اسلام هراسی دارند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به دین کامل و تمام شده اسلام برای همه ادیان خاطرنشان کرد: مسلمانان در این شرایط باید بیدار باشند و منطقی برخورد کنند تا دین اسلام که با ولایت امام علی(ع) به کمال رسیده با پیروی از اسلام ناب محمدی و قرآن کریم آماده برای برافراشتن پرچم عدل مهدوی در سراسر عالم شود.

نکونام با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کشور تکیه بر درون گرایی است، افزود: برخی از مردم و نخبگان و گروه های دانش بنیان و گروه های جهادی به این امر اهتمام ویژه داشتند و آثار درون گرایی و جهاد علمی مشهود است.

 وی در ادامه اظهار داشت: دسته ی دیگر کلیددارانی هستند که راه میانه را انتخاب کردند و با برقراری ارتباط با بیگانگان و دادن امتیازات بسیار به آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به بیرون، کشور را در برخی از حوزه ها دچار عقب ماندگی کرده است

نگاه به بیرون، کشور را در برخی از حوزه ها دچار عقب ماندگی کرده است