مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-06ورزشي

کارنامه قبولی آزاد و فرنگی کاران مازنی در پیکارهای انتخابی


در پایان رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های جهانی، هفت کشتی گیر مازندرانی توانستند با برتری مقابل حریفان خود به تیم ملی راه یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان روز گذشته در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و مدعیان تیم ملی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در سالن به مصاف هم رفتند.

این پیکارها با معرفی نفرات برتر هفت وزن در کشتی آزاد و 10 وزن در کشتی فرنگی به پایان رسید و حالا اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی می توانند ترکیب تیم های اعزامی به رقابتهای جهانی 2020 صربستان را با شناخت بیشتری از داشته ها ارنج کنند.

در همین راستا عسکری محمدیان رییس هیأت کشتی استان مازندران با رضایت از عملکرد اکثر مدعیان مازنی رقابتهای انتخابی تیم ملی گفت: پس از برگزاری رقابت های انتخابی 6 کشتی گیر ما به تیم ملی کشتی آزاد و یک کشتی مازندرانی هم به تیم ملی کشتی فرنگی راه یافتند.

بر این اساس در پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، رضا اطری در 57 کیلوگرم، امیر محمد یزدانی در 65 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی 86 کیلوگرم، کامران قاسمپور 92 کیلوگرم، علی شعبانی 97 کیلوگرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه قبولی آزاد و فرنگی کاران مازنی در پیکارهای انتخابی

کارنامه قبولی آزاد و فرنگی کاران مازنی در پیکارهای انتخابی