مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-06پزشكي

بیماران بستان آبادی، چشم به راه خیران


فرماندار بستان آباد خواستار آماده سازی محل استقرار دستگاه سی تی اسکن و تجهیز و تکمیل اورژانس و راه اندازی محل اکسیژن ساز در بیمارستان بستان آباد را ضروری دانست و خواستار ورود خیران سلامت به تکمیل نواقصات این بیمارستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، یدالله الهیاری امروز در جلسه تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان بستان آباد با اشاره به کمبود های موجود در بیمارستان استاد شهریار لزوم مساعدت خیران را برای تکمیل آنها خواستار شد و افزود: آماده سازی محل استقرار دستگاه سی تی اسکن و تجهیز و تکمیل اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان آباد ضروری است.

فرماندار بستان آباد با اشاره به نیاز اکسیژن در بیمارستان استاد شهریار و مشکلات برای تامین آن  در شرایط یی، راه اندازی محل اکسیژن ساز در بیمارستان را خواستار شد.

الهیاری با اشاره به ظرفیت بالای بیمارستان استاد شهریار بستان آباد در صورت تکمیل نواقصات آن گفت: خوشبختانه شاهد استقرار پزشکان متخصص زیادی در این بیمارستان در روزهای اخیرهستیم .

فرماندار بستان آباد با بیان اینکه در این بیمارستان بیمارانی از شهرستان های اطراف بستری هستند ادامه داد:این بیمارستان می تواند جوابگوی سرریز بیماران مرکز استان و شهرستان های همسایه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بستان آبادی، چشم به راه خیران

بیماران بستان آبادی، چشم به راه خیران