مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-06فرهنگي

خاطره بازی با «وضعیت سفید»؛ 10 سال بعد/ هنوز صدایم می کنند «بهروز»!


عباس غزالی خاطرات خود را از ایفای نقش ماندگار بهروز در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله، همزمان با بازپخش این سریال از شبکه آی فیلم2 پس از 10 سال، - عباس غزالی خاطرات خود را از ایفای نقش ماندگار بهروز در سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله، همزمان با بازپخش این سریال از شبکه آی فیلم2 پس از 10 سال، مرور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس غزالی بازیگری در سریال های تلویزیونی را با آثاری همچون رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم آغاز کرد اما با نقش بهروز در سریال وضعیت سفید حمید نعمت الله به شهرت رسید و یک شبه ره صد ساله را پیمود.

کاراکتر بهروز تا سال ها در اذهان زنده ماند و خود غزالی هم نقش آفرینی در قالب شخصیت بهروز را یک نقطه عطف در کارنامه بازیگری خود می داند.

این بازیگر از همکاری با حمید نعمت الله به نیکی یاد می کند و می گوید که آرزوی هر بازیگری است که با کارگردانی همچون نعمت الله کار کند.

به بهانه پخش سریال وضعیت سفید از آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان تاجیک و افغان این کانال، گفتگویی داشته ایم با عباس غزالی که در زیر می خوانید.

* از نقش بهروز بگویید و اینکه ابتدا چه جذابیت هایی این کاراکتر برای خودتان داشت؟ همه شخصیت های سریال وضعیت سفید روی کاغذ رنگ و بویی خاص خودشان را داشتند و درست و دقیق به آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره بازی با «وضعیت سفید»؛ 10 سال بعد/ هنوز صدایم می کنند «بهروز»!

خاطره بازی با «وضعیت سفید»؛ 10 سال بعد/ هنوز صدایم می کنند «بهروز»!