مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-06سياسي

زمان مصاحبه 14 کدرشته خاص کنکور 99 اعلام شد


زمان انجام مصاحبه آن دسته از متقاضیان کنکور سراسری سال 1399 که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از 14 کدرشته دارای شرایط خاص اعلام شده است، - کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، خوزستان، ایلام و مرکزی معرفی شدگان کد 11 پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی (تهران) (رشته های مخصوص متقاضیان بومی و دارای تعهد استخدام) باید برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در پیوست اطلاعیه به آدرس های اعلام شده مراجعه کنند.

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته ­های تحصیلی متمرکز دانشگاه­های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال 1399 در دو بخش مجزا خواهد بود.

حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته­ های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می­ شود و مسئولیت آن نیز صرفاً به عهده متقاضی خواهد بود.

انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت­ های عمومی معرفی­ شدگان به آموزش وپرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت بیماری ویروس شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مصاحبه 14 کدرشته خاص کنکور 99 اعلام شد

زمان مصاحبه 14 کدرشته خاص کنکور 99 اعلام شد