مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-06اقتصادي

قیمت سکه و دلار چقدر کاهش می یابد؟/ خبرهای خوش برای بورسی ها


دومین هفته آبان 99 با افزایش چشمگیر نرخ ارز و سکه آغاز شد که در روز های پایانی هفته این اروند پایدار نماند و شاهد کاهش نرخ ارز و سکه بوده ایم که به دنبال کاهش نرخ ارز بازار سرمایه پس از مدت های رشد شاخص را تجربه کرد.

- در دومین هفته آبان 99 بازار های مالی دستخوش تغییرات چشمگیری شدند به طوری که بازار ارز و سکه در ابتدای هفته با کاهشی اندک در قیمت کار خود را شروع کرد که این روند در روزهای بعد پایدار نماند و افزایش نرخ تا پنجمین روز هفته ادامه داشت که در آخرین روز معاملات برخی رویداد های سیاسی از جمله انتخابات آمریکا سبب شد نرخ ارز و سکه به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، بازار سرمایه نیز برخلاف روند بازار ارز و سکه در روزهای آغازین این هفته با اُفت شدید همراه بود اما با کاهش نرخ ارز در آخرین روزهای معاملات بازار سرمایه با رشد شاخص بورس مواجه شد.

تاثیر تحولات سیاسی بر بازار ارز در دومین هفته آبان 99 بازار ارز با کاهشی اندک معاملات خودر را آغاز کرد، اما در روز های بعد شاهد افزایش نرخ ارز بوده ایم،که در آخرین مروز معاملات هفته قیمت دلار و یورو ریزش قیمت شدیدی را تجربه کردند به طوری که نرخ دلار و یور در اولین روز هفته به ترتیب با نرخ 27 هزار و 720 تومان و 32 هزار و 350 تومان معامله شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سکه و دلار چقدر کاهش می یابد؟/ خبرهای خوش برای بورسی ها

قیمت سکه و دلار چقدر کاهش می یابد؟/ خبرهای خوش برای بورسی ها