مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 19:102020-11-05سياسي

مسئولان آذربایجان غربی درگذشت ماموستا بیضاوی را تسلیت گفتند


مسئولان و نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به صورت جداگانه با صدور پیامی درگذشت امام جمعه اهل سنت ارومیه را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئولان و نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امام جمعه اهل سنت ارومیه را تسلیت گفتند.

در بخشی از پیام تسلیت آیت الله سید علی اکبر قریشی و حجج الاسلام والمسلمین علی عسگر دیرباز و مجتهد شبستری آمده است: بی شک خدمات ارزشمند آن عالم فرهیخته و پرهیزکار و معلم اخلاق که از نمونه های برجسته علم و تقوی بوده و سالیان متمادی عمر شریف خود را در سنگر امامت جمعه و در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام اسلامی و مردم شریف ارومیه سپری کرد، از یاد و خاطره ها نخواهد رفت.

فقدان این عالم بزرگ را خدمت جامعه محترم اهل سنت استان بویژه علمای معزز و خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم فقید مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت داریم.

ماموستا بیضاوی نماد تحکیم وحدت و برادری در آذربایجان غربی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز با صدور پیامی با تسلیت درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاوی، ایشان را نمادی برای وحدت و برادری در استان خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آذربایجان غربی درگذشت ماموستا بیضاوی را تسلیت گفتند

مسئولان آذربایجان غربی درگذشت ماموستا بیضاوی را تسلیت گفتند