مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:552020-11-05سياسي

نامه رییس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رییس جمهور


نماینده قائم شهر، سوادکوه ، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه رییس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، کمال علیپور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زیراب با گرامیداشت نام و خاطره شهدا و تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر زیراب، گفت: مطالبه گری و پیگیری برای کاهش مشکلات لازم است و اگر مطالبه گری نباشد، مشکلات می ماند.

نماینده قائم شهر، سوادکوه ، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود 80 هزار پروژه نیمه کاره در کشور داریم و طرح هایی به نتیجه می رسد که پیگیری و مطالبه گری برای آن انجام شود، افزود: اعتبارات کشور، سقفی دارد و با مطالبه گری خود باید به اهداف دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سوادکوه از ردیف اعتبار های محروم کشور برخوردار است و کمتر از این نام استفاده می شود و در سوادکوه از سه درصد نفت که عدد بزرگی است و مناطق محروم هم زیاد در کشور نداریم و این اعتبار برای مناطق محروم است، خاطر نشان کرد: مطالبه گری باید با هوشمندی همراه باشد و از این اعتبارات زیاد داریم و موضوع بازآفرینی شهری فرصت بزرگی برای شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رییس جمهور

نامه رییس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رییس جمهور