مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-05پزشكي

پلمب 280 واحد صنفی متخلف در مشگین شهر/ 71 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند


280 واحد صنفی متخلف که با بی توجهی به مصوبات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، باعث تهدید بهداشت عمومی جامعه و به خطر انداختن سلامت مردم شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 280 واحد صنفی متخلف که با بی توجهی به مصوبات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، باعث تهدید بهداشت عمومی جامعه و به خطر انداختن سلامت مردم شده بودند، پلمب شده و برخورد قانونی لازم با آن ها انجام گردید.

وی افزود: بر همین اساس طی 3 روز گذشته تعداد 101 قهوه خانه و قلیان سرا، 3 کافی شاپ، 2 شهربازی، 28 واحد پذیرایی و کبابی بین راهی، 77 آرایشگاه مردانه و 69 آرایشگاه زنانه پلمب گردیده و 10 دستگاه تاکسی متخلف توقیف شدند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر ادامه داد: همچنین نسبت به تعطیلی بازار روز و مرکز تعویض پلاک شهرستان و مجموعه گردشگری پل معلق و مجتمع های آب درمانی، اقامتی و گردشگری اقدام شده و طی امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

71 بیمار یی در بیمارستان مشگین شهر داریم و لذا تا عادی شدن وضعیت و کنترل شرایط از عموم مردم بزرگوار مشگین شهر انتظار می رود همکاری و همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 280 واحد صنفی متخلف در مشگین شهر/ 71 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند

پلمب 280 واحد صنفی متخلف در مشگین شهر/ 71 بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند