مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-05ورزشي

تولید 7 هزار کلیپ آموزشی با محوریت ورزش در خانه


رییس هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: در آغاز شیوع کرونا، 7 هزار کلیپ آموزشی، ورزشی و مسابقات با محوریت ورزش در خانه توسط هیئت ورزش های همگانی استان فارس تولید و در فضای مجازی پخش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت با بیان این مطلب گفت: از اسفند ماه سال 98 که فضای شهر رنگ و بویی جهان را با شوک بزرگی مواجه ساخته است از این رو ضرورت مشارکت ورزشهای همگانی با مدیریت فدراسیون اداره کل ورزش و جوانان بیش از هر زمان  احساس شد.

پاک فطرت اظهار داشت:  در این شرایط نیاز بود هیئت همگانی با تمام توان و قابلیت های خود به صحنه آید تا در کنار کادر سلامت و بهداشت جامعه پیشگیری را مقدم بر درمان بداند ، از این رو با فضاسازی و استفاده بهینه و سریع از فضاهای اجتماعی و مجازی نسبت به تشکیل گروه های فنی و کارشناسی از اسفند ماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه، 7 هزار کلیپ آموزشی، ورزشی ، کارگاهی، و مسابقات با محوریت شعار و ورزش در خانه را تولید و پخش نمود.

رییس هیئت ورزشهای همگانی فارس بیان کرد: حدود 65 رشته ورزشی در این مدت فعال بودند که تاثیر به سزایی در محیط مردم در خانه و جلوگیری از خروج آنان به بیرون داشته است.

 وی اضافه کرد: در این مدت تمام تلاش همکاران در این مسیر بود تا مدیران مسئول در ورزش و مربیان ورزشی به سمت پیشگیری قبل از در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 7 هزار کلیپ آموزشی با محوریت ورزش در خانه

تولید 7 هزار کلیپ آموزشی با محوریت ورزش در خانه