مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-05سياسي

برگزاری محافل ادبی، استعدادهای جوان را شناسایی می کند


م️سئول کانون شعر و ادب رضوی کرمانشاه از برگزاری محافل ادبی با هدف شناسایی استعدادهای جوان و زنده نگه داشتن آیین شعر خوانی برگزار می شود.

- محمدمسلم مقدسی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: همزمان با ایام میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) و امام صادق (ع) آیین شعر خوانی مجازی نخ تسبیح از طریق پخش و ارتباط زنده اینستاگرام به مدت 2 ساعت برگزار گردید.

️وی با اشاره به شعر خوانی 10 شاعر کُرد و فارس زبان در این محفل ادبی، تصریح کرد: الحمدالله برگزاری آیین شعرخوانی مجازی نخ تسبیح با استقبال خوبی از سوی اهالی ادب و فرهنگ مواجه شد و با توجه به عدم امکان برگزاری حضوری جلسات محفل ادبی رضوی بنا داریم ضمن استفاده از بستر فضای مجازی رسم دیرینه شعرخوانی را همچنان زنده نگه داریم.

مسئول کانون شعر و ادب رضوی کرمانشاه گفت: شناسایی استعداد جوانان در عرصه شعر و ادب همچنین زنده نگه داشتن آیین شعر خوانی و برگزاری محافل ادبی را از جمله اهداف کانون شعر و ادب رضوی در کرمکانشاه عنوان کرد.

️مقدسی خاطرنشان کرد: شرکت فعالانه در برنامه رسم دعبل که به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) توسط آستان مقدس رضوی و حرم امام رضا (ع) برگزار گردیده بود را از دیگر افتخارات این کانون برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل ادبی، استعدادهای جوان را شناسایی می کند

برگزاری محافل ادبی، استعدادهای جوان را شناسایی می کند