مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-05اجتماعي

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های غرب استان تهران ترخیص میشود


شهریار_رییس پلیس راهور غرب استان تهران از رفع توقیف موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های غرب استان تهران خبر داد.

- سرهنگ حامد محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تأکیدات در خصوص رفع توقیف موتورسیکلت های رسوبی و بازگرداندن آنها به مردم و به جهت تسهیلات جدید برای شهروندان، موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های نیروی انتظامی سراسر کشور از 17 آبان ماه با شرایط اعلامی ترخیص می شوند.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل مالکان موتورسیکلت های توقیفی می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس +10 و یا برنامه کاربردی پلیس من و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتور سیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع مربوطه کنند.

محمودی در ادامه به الزامی بودن ارائه مدارک مورد نیاز جهت ترخیص اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مالک و یا متصرف قانونی، ارائه مدارک موتورسیکلت شامل سند مالکیت (برگ سبز)، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی می باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان در خصوص سایر امتیازات در نظر گرفته شده برای صاحبان موتورسیکلت های رسوبی تصریح کرد: موتورسیکلت هایی که فاقد پلاک یا بیمه نامه شخص ثالث و همچنین فاقد گواهینامه رانندگی باشند، می توانند با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های غرب استان تهران ترخیص میشود

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های غرب استان تهران ترخیص میشود