مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-05اقتصادي

کاریابی ها چقدر وام کرونا گرفتند؟


گزارش وضعیت تسهیلات پرداخت شده به دفاتر کاریابی آسیب دیده از کرونا نشان می دهد که از مجموع 150 کاریابی ثبت نام کرده در سامانه کارا حدود 100 کاریابی موفق به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس 14 رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کردند.

به موجب تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و کارگروه مبارزه با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، زیر رسته فعالیتهای مجتمع های آموزشی و اشتغال و کاریابی ها جزو کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا ​انتخاب شدند.

در این راستا طی هماهنگی به عمل آمده با کانون انجمن های صنفی دفاتر کاریابی غیردولتی امکان حمایت و پشتیبانی از دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی در قالب بهره مندی این دفاتر از تسهیلات بانکی به وجود آمد.

طبق گزارش وضعیت تسهیلات پرداخت شده به دفاتر و مراکز کاریابی آسیب دیده از کرونا، 150 دفتر کاریابی با اشتغال 545 نفر موفق به ثبت نام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریابی ها چقدر وام کرونا گرفتند؟

کاریابی ها چقدر وام کرونا گرفتند؟