مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-05بين الملل

دموکرات ها درخواست برای شفافیت مالیاتی رییس جمهور آمریکا را پس گرفتند


دموکرات های آمریکا با افزایش احتمال پروزی نامزد این حزب در انتخابات، درخواست برای تصویب قانون ایالتی دسترسی به پرداخت های مالیاتی رییس جمهور را از دادگاه پس گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این حزب درخواست برای تصویب قانونی ایالتی برای بررسی پرداخت های مالیاتی رییس جمهور این کشور را پس گرفت.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، دموکرات ها در اقدامی علیه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تصویب قانونی برای ایجاد شفافیت در وضعیت پرداخت های مالیاتی رییس جمهور را خواستار شده بودند.

ریچارد نیل عضو دموکرات و رییس کمیته رویکرد ها و روش ها در مجلس نمایندگان آمریکا به صورت داوطلبانه این درخواست را از قاضی منطقه کلمبیا پس گرفت.

با اینکه این اقدام درست در آستانه پیروزی بایدن انجام شده است، سخنگوی این کمیته در توضیح علت آن گفت: به توصیه شورا، این کمیته درخواست خود را پس گرفته و بر پرونده ای فدرال برای دستیابی به پرداخت های مالیاتی رییس جمهور تمرکز خواهد کرد .

جو بایدن تا ظهر روز پنجشنبه توانسته 264 رأی از 170 رأی الکترال را برای تصاحب کاخ سفید کسب کند و در صورتی که 6 رأی الکترال ایالت نوادا را نیز به دست آورد، پیروز انتخابات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها درخواست برای شفافیت مالیاتی رییس جمهور آمریکا را پس گرفتند

دموکرات ها درخواست برای شفافیت مالیاتی رییس جمهور آمریکا را پس گرفتند