مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-05سياسي

یک سوم بودجه پژوهش های کشور در برنامه ششم توسعه محقق شده است


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حالیکه بودجه اختصاص یافته به پژوهش های کشور در همه حوزه ها و دستگاه ها باید تا آخر برنامه ششم، - ایسنا/اصفهان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حالیکه بودجه اختصاص یافته به پژوهش های کشور در همه حوزه ها و دستگاه ها باید تا آخر برنامه ششم، یک و نیم درصد جی دی پی کشور باشد، اکنون نیم درصد است و یک سوم آنچه در برنامه پیش بینی شده محقق شده است.

غلامحسین رحیمی امروز (پنج شنبه-15 آبان ماه) در بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و با حضور روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور به صورت مجازی و حضوری برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اجلاس در خصوص برنامه هفتم توسعه کشور و حکم ها و سیاست گذاری هایی است که برای توسعه علمی و فنی و گسترش نوآوری در کشور می تواند مندرج شود.

وی افزود: در این راستا علاوه بر حفظ برنامه های ششم توسعه باید، حکم ها و موارد جدید متناسب با شرایط روز کشور و دنیا نیز به عنوان هدف اصلی 6 سال آینده در نظر گرفته شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به برخی محورهای جدید پیشنهادی در حوزه علم و فناوری که در برنامه هفتم توسعه به آن توجه ویژه می شود، تصریح کرد: توجه ویژه به ارتقا دانش و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم بودجه پژوهش های کشور در برنامه ششم توسعه محقق شده است

یک سوم بودجه پژوهش های کشور در برنامه ششم توسعه محقق شده است