مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-05اقتصادي

ثبت نام 107 کارورز فردیسی در طرح کارورزی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس از ثبت نام 107 نفر درطرح کارورزی در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: اجرای این طرح یک ظرفیت ارزشمندی است که در اختیار تولید و اشتغال قرار گرفته است.

- بهنام بهداروند، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به اجرای طرح کارورزی در شهرستان گفت: این طرح امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی،در واحدهای تولیدی و صنفی را بدون صرف هزینه برای کارگاه، مهیا کرده و افراد با سطح تحصیلی لیسانس به بالا می توانند با ثبت نام  در سامانه کارورزی و هماهنگی با اداره کار فردیس به واحدهای صنعتی  معرفی شده و ضمن مهارت آموزی و کسب تجربه در دوره ای 3 ماهه، از دولت کمک هزینه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه طرح کارورزی ظرفیت مناسبی برای کارفرمایان است، یادآور شد:  در طول دوره 3 ماهه کارورزی، هزینه و رابطه کاری بین کارورزان با کارگاه بوجود نخواهد آمد و کارفرمایان بدون هیچ هزینه ای از ظرفیت کارورزان تحصیلکرده استفاده می کنند.

همچنین  در صورت تمایل کارفرما به ادامه قرارداد  بعد از سه ماه دوره کارورزی، کمک هزینه دولتی کارورزان قطع و کارفرما جهت دریافت 21 مورد معافیت بیمه ای معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 107 کارورز فردیسی در طرح کارورزی

ثبت نام 107 کارورز فردیسی در طرح کارورزی