مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-05بين الملل

پای انتخابات آمریکا به روزنامه های ایران هم باز شد!


با آغاز انتخابات رییس جمهوری آمریکا و افزایش رقابت میان دونالد ترامپ و جو بایدن، بسیاری از رسانه های جهان تحت تاثیر این فضا به نتایج این انتخابات و تاثیرات جهانی آن پرداخته اند که فضای رسانه ای ایران نیز از این جریان رسانه ای جهانی مستثنی نبوده است.

- با آغاز انتخابات رییس جمهوری آمریکا و افزایش رقابت میان دونالد ترامپ و جو بایدن، بسیاری از رسانه های جهان تحت تاثیر این فضا به نتایج این انتخابات و تاثیرات جهانی آن پرداخته اند که فضای رسانه ای ایران نیز از این جریان رسانه ای جهانی مستثنی نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا بسیاری از روزنامه های صبح روز پنجشنبه (15 آبان ماه) تیترهای اصلی خود را به رقابت شانه به شانه ترامپ و بایدن اختصاص داده و در گزارش ها و یادداشت هایی به این موضوع پرداخته اند.

بر این اساس، روزنامه آرمان ملی با تیتر ترامپ دبه کرد! و روزنامه آسیا با تیتر آمیش ها که اصلاً رای نمی دهند، دسته جمعی آمدند به ترامپ رای دادند ، وضعیت انتخابات آمریکا و نتایج آن را مورد بررسی قرار داده اند.

روزنامه آفتاب یزد نیز با تیتر معمای آمریکای 2020 درباره رقابت میان جو بایدن و دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا نوشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای انتخابات آمریکا به روزنامه های ایران هم باز شد!

پای انتخابات آمریکا به روزنامه های ایران هم باز شد!