مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-05سياسي

خدمت به هنرمندان اولویت حوزه هنری کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: حوزه هنری علیرغم محدودیت های جدی در بخش اعتباری، با تمام توان خود در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر بوده و این همراهی موجب شده است که در بخش های مختلف تولیدات ارزشمندی عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی پیش از ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستانضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، بیان کرد: امروز اعتماد و همراهی هنرمندان در تمامی عرصه ها یکی از سرمایه های اصلی حوزه هنری استان کردستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: حوزه هنری علیرغم محدودیت های جدی در بخش اعتباری، با تمام توان خود در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر بوده و این همراهی موجب شده است که در بخش های مختلف تولیدات ارزشمندی عرضه شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در راستای اجرایی کردن شعار تولید محوری در بخش های مختلف موسیقی، هنرهای نمایشی، فرهنگ و مطالعات پایداری و سینما، طی چند سال اخیر فعالیت های خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی کردستان را قطب اصلی تولید فیلم کوتاه در کشور عنوان کرد و افزود: در اکثریت جشنواره های ملی و بین المللی شاهد حضور آثار تولیدی حوزه هنری کردستان هستیم و در کنار این مهم موفقیت های مهمی نیز از سوی فیلمسازان جوان در این عرصه به دست آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به هنرمندان اولویت حوزه هنری کردستان است

خدمت به هنرمندان اولویت حوزه هنری کردستان است