مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-05اقتصادي

همکاری پارک فناوری البرز و انستیتو پاستور ایران برای توسعه بانک های سلولی


در نشست مشترک رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با رییس موسسه انستیتو پاستور ایران بر توسعه همکاری های مشترک علمی و فناوری دو مجموعه تاکید شد.

- در نشست مشترک رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با رییس موسسه انستیتو پاستور ایران بر توسعه همکاری های مشترک علمی و فناوری دو مجموعه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و رییس پارک علم و فناوری البرز و رییس موسسه انستیتو پاستور ایران به همراه مدیران علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی برای توسعه همکاری های علمی و فناوری برگزار شد.

مهندس عباسی در این نشست به تجربه خوب همکاری جهاددانشگاهی با مجموعه علمی، پژوهشی و درمانی به مسئولیت دکتر بیگلری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن مجتمع تحقیقاتی خود در استان البرز از جمله پژوهشگاه های رویان و ابن سینا و همچنین مرکز ملی ذخایر ژنتیک آماده همکاری با انستیتو پاستور ایران در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به تجربیات، توانمندی ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی خواستار همکاری های بیشتر دو مجموعه در زمینه ایجاد بانک های زیستی و همچنین کمک به پیشگیری و درمان بیماریها از جمله بیماری کوویید19(کرونا) شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پارک فناوری البرز و انستیتو پاستور ایران برای توسعه بانک های سلولی

همکاری پارک فناوری البرز و انستیتو پاستور ایران برای توسعه بانک های سلولی