مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:302020-11-05بين الملل

گاردین: ماکرون در فکر تعیین فرستاده ویژه به کشورهای اسلامی است


روزنامه گاردین نوشت، امانوئل ماکرون در راستای کاهش احساسات خصمانه علیه فرانسه که به دلیل اظهارات او از سکولار و آزادی بیان شکل گرفتند، در فکر تعیین فردی به عنوان فرستاده ویژه خود جهت انتقال تفکراتش به کشورهای اسلامی است.

- روزنامه گاردین نوشت، امانوئل ماکرون در راستای کاهش احساسات خصمانه علیه فرانسه که به دلیل اظهارات او از سکولار و آزادی بیان شکل گرفتند، در فکر تعیین فردی به عنوان فرستاده ویژه خود جهت انتقال تفکراتش به کشورهای اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاتریک ونتور، سردبیر مسایل دیپلماتیک روزنامه گاردین نوشت، احساسات خصمانه علیه فرانسه خطر تشدید اختلاف ریشه دار میان ماکرون و ترکیه بر سر جنگ داخلی لیبی و نیز حفاری نفت و گاز در منطقه شرق دریای مدیترانه را دارد.

ونتور افزود: ماکرون مصاحبه طولانی با شبکه الجزیره قطر داشت تا عملکرد خود را توجیه کند اما تنها حمایت گسترده انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه را به دست آورد که او هم از این مصاحبه برای حمله به ترکیه و انتقاد شدید از این کشور استفاده کرد.

ماکرون تماس تلفنی با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برقرار و تاکید کرد، میان افراط گرایی و تروریسم از یک سو و اسلام و اندیشه اسلامی از سوی دیگر تفاوت قائل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: ماکرون در فکر تعیین فرستاده ویژه به کشورهای اسلامی است

گاردین: ماکرون در فکر تعیین فرستاده ویژه به کشورهای اسلامی است