مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-05ورزشي

بهره مندی 350 سرباز از طرح ملی سرباز ماهر در استان قم


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از پایان اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح 350سرباز در دوره های آموزشی شرکت کردند.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از پایان اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح 350سرباز در دوره های آموزشی شرکت کردند.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا گفت: سهمیه استان قم در طرح ملی سرباز مهارت 350 سرباز بود که در دوره های آموزشی کارآفرینی و مهارت های زندگی شرکت کردند.

وی افزود: جمعا 80 ساعت دوره آموزشی شامل 48 ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و 32 ساعت دوره آموزشی مهارت های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

حسینی گفت: 140 نفر سرباز از ارتش جمهوری اسلامی، 110 نفر سرباز از سپاه پاسداران و 100 نفر سرباز از نیروی انتظامی در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: از جمله مهارت های شغلی آموزش داده شده در این طرح می توان به مهارت های رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، کسب و کارهای خانگی، راه اندازی کسب و کارهای خرد، بازاریابی و فروش اشاره کرد و مهارت های زندگی نیز سرفصل هایی از جمله مهارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 350 سرباز از طرح ملی سرباز ماهر در استان قم

بهره مندی 350 سرباز از طرح ملی سرباز ماهر در استان قم