مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 06:302020-11-05سياسي

برقراری پرواز های فرودگاه زنجان، نیازمند همراهی بخش خصوصی است


مدیر فرودگاه زنجان از برگزاری جلسات هماهنگی برای برقراری پرواز از فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: برقراری این پرواز، نیازمند همراهی و همکاری بخش خصوصی و مسؤولان است.

- محمد قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مذاکرات انجام شده برای فراهم کردن برقراری پرواز از فرودگاه زنجان اظهار کرد: در این راستا مذاکراتی با حضور نمایندگان زنجان با رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نماینده بخش خصوصی انجام شده است که نتایج آن باید توسط مسؤولان ارشد استان اعلام شود.

مدیر فرودگاه زنجان به شرایط ویژه کشور اشاره و تصریح کرد: هر چند کرونا همه فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داده است، ولی مدیریت فرودگاهی برای برقراری پرواز زنجان- مشهد، زنجان - ترکیه به دلیل تبادلات تجاری که وجود دارد در حال رایزنی و برنامه ریزی است.

وی نقش بخش خصوصی را در ایجاد زمینه برای برقراری پرواز از فرودگاه زنجان را برجسته دانست و افزود: راه اندازی نخستین پایانه فرش در زنجان به عنوان یک محصول گرانبها و تولید محصولات خاص کشاورزی در سطح استان که امکان صادرات زمینی را نداشته از جمله ظرفیت های موجود در استان برای برقراری پروازهای فرودگاه زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز های فرودگاه زنجان، نیازمند همراهی بخش خصوصی است

برقراری پرواز های فرودگاه زنجان، نیازمند همراهی بخش خصوصی است