مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-05اقتصادي

نیروگاه 1600 مگاواتی سیریک توسط نیروهای توانمند داخلی احداث می شود


عملیات اجرایی نیروگاه سیریک به زودی توسط پیمانکاران داخلی آغاز و فعالیت آن از سرگرفته می شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: عملیات اجرایی نیروگاه سیریک به زودی توسط پیمانکاران داخلی آغاز و فعالیت آن از سرگرفته می شود.

فریدون همتی شب گذشته(14 آبان ماه) در دیدار با طرزطلب مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور و مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان عنوان کرد: عملیات اجرایی نیروگاه 1600 مگاواتی سیریک به زودی توسط پیمانکاران داخلی آغاز و فعالیت آن از سرگرفته می شود.

وی ادامه داد: این نیروگاه به دست نیروهای توانمند داخلی احداث خواهد شد و استانداری هرمزگان نیز همکاری لازم را برای اجرای خوب این پروژه با کیفیت مناسب، انجام می دهد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت تامین آب روستاهای شهرستان سیریک، افزود: از مزایای این طرح، تصویب احداث خط لوله آب از پایین دست سرنی به شهرستان سیریک نیز با مشارکت شرکت تولید برق نیروگاه حرارتی ظرف حداکثر شش ماه احداث و مشکل آب روستاهای این شهرستان از این طریق رفع شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 30 روستای سیریک که با مشکل جدی آب روبرو هستند با اجرای این پروژه از نعمت آب برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: همچنین نیروگاه کلاس اف هنگام بندرعباس در دو فاز از ماه های آینده، وارد مدار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه 1600 مگاواتی سیریک توسط نیروهای توانمند داخلی احداث می شود

نیروگاه 1600 مگاواتی سیریک توسط نیروهای توانمند داخلی احداث می شود