مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 21:052020-11-04اقتصادي

تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی احداث می شود


مدیر منطقه 6 شهرداری قم با اشاره به بهره برداری از 15 پروژه عمرانی شاخص از ابتدای سال جاری، احداث ​تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدرضا حسینی با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن گفت: در این شرایط مدیریت شهری با سیاست گذاری و بر اساس برنامه ریزی مناسب فعالیت عمرانی شهر را، به ترتیب اولویت و بودجه مصوب پیگیری می کند.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم با بیان اینکه پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند، ادامه داد: در حوزه عمرانی پروژه های لوله گذاری بلوار حمزه سیدالشهدا، کوچه 70 بلوار آیت ا… کاشانی و بلوار بعثت، احداث دومین بوستان بانوان منطقه، روکش آسفالت خیابان مصطفی خمینی، بلوار حمزه سیدالشهدا، خیابان صیاد شیرازی و شوارع فرعی، پیاده روسازی خیابان شهید مطهری و تکمیل بوستان تهرانی مقدم به بهره برداری رسیده است.

حسینی ضمن تاکید به سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی، این منطقه را مستحق اجرای پروژه های متعدد عمرانی عنوان و تصریح کرد: احداث تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی(ع)، تملکات ایستگاه های مترو و بازگشایی معابر، احداث سوله ورزشی و محوطه سازی امامزاده عبدالله از دیگر پروژه های فعال منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی احداث می شود

تقاطع غیر همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی احداث می شود