مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 19:052020-11-04سياسي

شبکه ملی اطلاعات بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی


دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: وجود یک بستر امن و پیشرفته، متکی به فناوری های نوین و بومی برای قرار گرفتن در مسیر ارتقا و پیشرفت فرهنگ ایرانی اسلامی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی ضروری است.

- ناهید نظری دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در با تاکید بر ضرورت وجود شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: از آنجا که امروزه بخشی از فرهنگ عمومی با گره خوردن با فضای مجازی رها شده دچار آسیب شده است ضرورت وجود یک بستر امن و پیشرفته و متکی به فناوری های نوین و بومی لازم است تا بتوانیم ضمن هدایت و راهنمایی درست افراد و آموزش مهارت های سواد رسانه به آنان، در مسیر ارتقا و پیشرفت فرهنگ ایرانی اسلامی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی قدم برداریم.

   وی افزود: در حال حاضر اینترنت ابزاری مناسب برای توسعه افکار و اندیشه های بشر است به شرط آنکه در راه صحیح استفاده شود از این رو برای ورود و حضور موثر در این فضا باید علاوه بر اطلاعات کافی، سواد و مهارت لازم زیرساختی امن و مطمئن و بستری داخلی جهت مصونیت از خطرات و آسیب ها لازم است.

  این فعال رسانه ای گفت: راه اندازی این بستر، که با عنوان شبکه ملی اطلاعات مطرح است،  موجب افزایش توان نظارت و مدیریت محتوای در حال تبادل در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی اطلاعات بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

شبکه ملی اطلاعات بستری برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی