مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 18:202020-11-04سياسي

مردمداری در هر منصب و مقامی حرف اول را می زند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مردمداری در هر منصب و مقامی حرف اول را می زند اعلام کرد که نباید مسئولان به دنبال شهرت باشند بلکه برنامه ریزی مدون برای انجام یک اقدام شاخص در عرصه خدمت رسانی به مردم را مدنظر داشته باشند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مردمداری در هر منصب و مقامی حرف اول را می زند اعلام کرد که نباید مسئولان به دنبال شهرت باشند بلکه برنامه ریزی مدون برای انجام یک اقدام شاخص در عرصه خدمت رسانی به مردم را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز 14 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر دلبران با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: وقتی رسول خدا از شش خصلت شک و تردید، شرک، تعصب بیجا، غضب، ستم کردن و حسادت به خدا پناه می برد، دیگر تکلیف ما به عنوان پیروان پیامبر اکرم(ص) در این زمینه مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس انقلاب اسلامی هیچ شأنی جز خدمتگزاری ندارند، افزود: انتصاب برای آقایی کردن و فخر فروشی و خود بزرگ بینی از دیگران در نظام مقدس انقلاب اسلامی معنایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در هر منصب و مقامی، مردمداری حرف اول را می زند، عنوان کرد: دوست داشتن مردم باید در رأس امور یک فرد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمداری در هر منصب و مقامی حرف اول را می زند

مردمداری در هر منصب و مقامی حرف اول را می زند