مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 17:302020-11-04اقتصادي

فاز دوم نمایشگاه بین المللی اصفهان مهر ماه آینده آغاز می شود


با حمایت تمام اعضا و شرکای این نمایشگاه و اتاق بازرگانی، مهر ماه سال آینده فاز دو نمایشگاه آغاز شود، چرا که زیرساخت ها برای فاز دو مهیا است.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان گفت: با حمایت تمام اعضا و شرکای این نمایشگاه و اتاق بازرگانی، مهر ماه سال آینده فاز دو نمایشگاه آغاز شود، چرا که زیرساخت ها برای فاز دو مهیا است.

قدرت الله نوروزی (شامگاه چهارشنبه- 14 آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، با بیان اینکه با افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان، آفتاب اقتصاد از شرق اصفهان طلوع می کند، اظهار کرد: به طور قطع اگر شرایط مهیا بود، این طرح امشب باید با حضور با مقامات ملی افتتاح می شد، اما امروز این افتتاح مقدمه ای است تا بعدا به صورت ویدئو کنفرانس و یا با حضور رسمی مقامات ملی افتتاحیه بزرگی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار اصفهان گفت: اکنون نمایشگاه بین المللی اصفهان از یک سو در مجاورت گذر شرق و از سوی دیگر در کنار رینگ چهارم، فرودگاه اصفهان و سالن اجلاس است و امیدواریم تمام تجار و بازرگانان در این فضا بتوانند هنر و تولیدات خود را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم نمایشگاه بین المللی اصفهان مهر ماه آینده آغاز می شود

فاز دوم نمایشگاه بین المللی اصفهان مهر ماه آینده آغاز می شود