مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-04سياسي

مبارزه جدی با فساد در کیش موجب خلق امید در منطقه است


امام جمعه موقت تهران یکی از ویژگی های جزیره کیش را مبارزه جدی با فساد عنوان کرد و اظهار داشت: برخورداری جزیره کیش از سلامت فکری و اقتصادی، موجب رونق فعالیت های اقتصادی سالم و خلق امید برای مردم در این منطقه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران عصر امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای اداری کیش با اشاره به ظرفیت های بزرگ ایجاد شده در این جزیره اظهار داشت: این منطقه از نظر موقعیت، ممتاز و یکی از 4 منطقه دنیاست که از اکسیژن خالص برخوردار است و اکنون به عنوان نگین فرهنگی، سیاسی، اقتصادی در سطح کشور شناخته می شود.

وی افزود: قرار گرفتن جزیره کیش در قلب خلیج فارس و برخورداری از فضاهای فرهنگی، مذهبی و موقعیت جغرافیایی منحصربفرد، نویدبخش تحولات اقتصادی، فرهنگی و توسعه زیرساخت های کاربردی در این منطقه است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی بسترهای مورد نیاز برای ارتقا، پیشرفت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی فراهم شده است، گفت: ارتقای امنیت و برقراری انضباط و اجرای قوانین با نگاه علمی به منظور کسب رضایتمندی ساکنین کیش می تواند در قالب مدلی در سطح کشور ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه جدی با فساد در کیش موجب خلق امید در منطقه است

مبارزه جدی با فساد در کیش موجب خلق امید در منطقه است