مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-04اقتصادي

رونمایی از نمایشگاه بین المللی اصفهان اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی است


سرمایه گذاری حدود 300 میلیاردی تومانی برای بهره برداری و رونمایی از فاز اول نمایشگاه بزرگ اصفهان انجام شده است که می تواند بستر اتفاقات مهمتری در اصفهان باشد که به دست فعالان اقتصادی محقق خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سرمایه گذاری حدود 300 میلیاردی تومانی برای بهره برداری و رونمایی از فاز اول نمایشگاه بزرگ اصفهان انجام شده است که می تواند بستر اتفاقات مهمتری در اصفهان باشد که به دست فعالان اقتصادی محقق خواهد شد.

مسعود گلشیرازی (شامگاه چهارشنبه- 14 آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: امشب اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی در حال رونمایی است و اگر عشق و همت نبود، این پروژه بزرگ به ثمر نمی رسید.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتصاد دانامحور و درون زا را محقق کنیم، الزاما باید ابزار و ملزومات آن را مهیا کنیم، تصریح کرد: شهرهای نمایشگاهی یکی از نشانه های چرخه اقتصادی هستند به خصوص در شهری همچون اصفهان که سابقه و ظرفیت صنعتی و گردشگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نمایشگاه بین المللی اصفهان اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی است

رونمایی از نمایشگاه بین المللی اصفهان اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی است