مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-04سياسي

نور رسول خدا(ص) هرگز خاموش شدنی نیست


نماینده طلاب و فضلای هرمزگان در حوزه علمیه قم گفت: دشمنان اسلام بدانند نور رسول خدا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) خاموش شدنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد میرزاده در جشن میلاد حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام در رودان اظهار داشت: اراده باری تعالی در خلقت پیامبر اسلام حرکت دادن انسان ها در  مسیر مستقیم الهی است.

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان هرمزگان در حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه این وعده خداوند در سوره صف است، گفت: پیامبر خوبی ها آمد تا در مسیر الطاف الهی حرکت کند و مردم را به سوی حق  دعوت کند، و اوست که برحق ترین در جهان خلقت  است.

وی تصریح کرد: جایگاه پیامبر اسلام آنچنان والاست که خدواند همواره در قرآن فرموده است که اطلاعت از رسول الله پیروی از اوست.

میرزاده با اشاره به آیات سوره احزاب گفت: رسول اکرم چراغ فروزان هدایت جهان است و این چراغ یعنی نورانیت خداوند در جهان همیشه پایدار است.

نماینده طلاب و فضلای هرمزگان در حوزه علمیه قم با اشاره به گفتارهای موهن برخی افراد خبیث در جهان گفت: عده ای می خواهند نور وجود رسول خدا را با فُوت خاموش کنند اما خود را خوار می کنند و نتیجه عمل خود را در دنیا و به زودی در آخرت خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور رسول خدا(ص) هرگز خاموش شدنی نیست

نور رسول خدا(ص) هرگز خاموش شدنی نیست