مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:202020-11-04سياسي

امام جمعه جدید «دلبران» معرفی شد


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام «داود محمدیاری» را به عنوان امام جمعه جدید دلبران قروه منصوب کرد.

- سنندج- رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام داود محمدیاری را به عنوان امام جمعه جدید دلبران قروه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه دلبران، اظهار داشت: کسانی که در مسند مسئولیت قرار گرفته، شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارند، مسئولان برای آقایی و تسلط به دیگران نیامده بلکه بنا به فرموده امام راحل (ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه خدمتگزار هستند.

وی از سال ها زحمات حجت الاسلام محمد رضا عبادی امام جمعه سابق قدردانی کرده و برای حجت الاسلام داوود محمدیاری امام جمعه جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با تعامل و سازگاری با دیگران و مردم داری کارها را پیش ببرید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به امام جمعه جدید دلبران و همه مسئولان استانی تصریح کرد: باید همه با هم متواضع و خدمتگزار مردم باشیم و هیچ وقت دنبال شهرت نباشیم و خود را بالاتر از دیگران نبینیم تا مورد توجه حق تعالی قرار بگیریم و این در سایه دوست داشتن و احترام به مردم اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید «دلبران» معرفی شد

امام جمعه جدید «دلبران» معرفی شد