مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-04اجتماعي

خَیری که به 100 دانش آموز الموتی شادی بخشید


در شرایط کرونایی و اقتصادی سخت امروز جامعه، محمد معین الدین به تاسی از فرهنگ ایثار اجتماعی با اهدا کردن گوشی های موبایل، شادی را به یکصد دانش آموز نیازمند الموتی بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامسال قوز بالای قوز شد و هزینه جدید خرید تبلت یا گوشی هوشمند برای استفاده دانش آموزان از اپلیکشین شاد بر دوش والدین سنگینی کرد.

با گذشت چندین هفته از سال تحصیلی، والدینی که توانستند با استفاده از هر راهکاری، تبلت یا گوشی برای فرزندانشان خریدند، ولی هستند والدینی که توانایی خرید ساده ترین ملزومات تحصیلی را ندارند چه برسد خرید این تکنولوژی که تهیه آن با چندین برابر هزینه های تحصیلی فرزندانشان در طول سال است.

جدا از انقولت های مسئولان بر سر عدم بستر مطلوب دسترسی به اینترنت در تمام نقاط کشور بویژه در مناطق دوردست روستایی و کوهستانی، در تأمین خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند دچار مشکل هستند و برای تهیه آن، دست به دامن خیران شد.

خیران مثل همیشه جلوتر از مسئولان با روحیه ایثار اجتماعی در اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه وارد میدان شدند و تلاش کردند که دانش آموزان نیازمند از تحصیل عقب نمانند، یکی از این خیران علی اصغر معین الدین است که یکصد گوشی موبایل را خریداری کرده و در اختیار دانش آموزان الموت شرقی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خَیری که به 100 دانش آموز الموتی شادی بخشید

خَیری که به 100 دانش آموز الموتی شادی بخشید