مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:202020-11-04سياسي

خیرین 3 مورد وقف جدید املاک در شهرستان قزوین ثبت کردند


رییس اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین گفت: از شهریور ماه سال جاری تاکنون 3 مورد وقف به نیات گوناگون در شهرستان قزوین انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی، رییس اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین گفت: از شهریور ماه سال جاری تاکنون 3 مورد وقف جدید در شهرستان قزوین انجام شده است.

وی افزود: یکی از این وقف ها، یک باب منزل مسکونی شامل 2 طبقه و یک واحد تجاری به متراژ 120 مترمربع در شهر اقبالیه به ارزش ریالی 18 میلیارد ریال به نیت درمان بیماران و ازدواج زوج های بی بضاعت بوده است که واقف آن قاسم قدیان لو بوده و در تاریخ 8 شهریورماه وقف شده است.

این مسؤول ادامه داد: یکی دیگر از وقف ها که نخستین وقف جمعی استان بوده است، خرید زمین و ساخت خانهٔ بهداشت به نیت خدمات درمانی و بهداشتی در بخش کوهین، روستای حسام آباد به ارزش 5 میلیارد ریال بوده که توسط مرتضی رحمتی، اصغر غیاثوند، اکبر وفاپور، نبی الله مرادی و ولی طارمی انجام شده است.

کریمی عنوان کرد: یکی دیگر از وقف ها یک واحد آپارتمان در شهر قزوین به متراژ 120 مترمربع و به ارزش تقریبی 27 میلیارد ریال بوده است که واقف آن محمدرضا خادمی و به نیت آزادسازی زندانیان غیرعمد بوده است که در تاریخ ششم آبان ماه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 3 مورد وقف جدید املاک در شهرستان قزوین ثبت کردند

خیرین 3 مورد وقف جدید املاک در شهرستان قزوین ثبت کردند