مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:202020-11-04اجتماعي

ترخیص موتورسیکلت های فرسوده توقیفی از پارکینگ های غرب استان تهران


رییس پلیس راهور غرب استان تهران با اشاره به رفع توقیف موتورسیکلت های رسوبی و فرسوده در پارکینگ های غرب استان تهران، گفت: حدود 16 هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در غرب استان تهران واجد شرایط برای ترخیص هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حامد محمودی رییس پلیس راهور غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا در خصوص رفع توقیف موتورسیکلت های رسوبی و بازگرداندن آن ها به مردم و برای تسهیلات جدید برای شهروندان، موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های نیروی انتظامی سراسر کشور از 17 آبان ماه با شرایط اعلامی ترخیص می شوند.

  وی گفت: بر اساس این دستورالعمل مالکان موتورسیکلت های توقیفی می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود و اسناد موتورسیکلت به پلیس+10 و یا برنامه کاربردی پلیس من و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتور سیکلت خود را ثبت و تسلیم مرجع مربوطه کنند.

  رییس پلیس راهور غرب استان تهران در ادامه به الزامی بودن ارائه مدارک مورد نیاز برای ترخیص اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مالک و یا متصرف قانونی، ارائه مدارک موتورسیکلت شامل سند مالکیت(برگ سبز)، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص موتورسیکلت های فرسوده توقیفی از پارکینگ های غرب استان تهران

ترخیص موتورسیکلت های فرسوده توقیفی از پارکینگ های غرب استان تهران