مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-04اقتصادي

اتمام شبکه پایاب سدهای آزاد و گاوشان 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اتمام شبکه فرعی آبیاری و زهکشی سامانه انتقال سدهای آزاد و گاوشان نیازمند 170 میلیارد تومان اعتبار است.

- محمدفرید سپری در حاشیه بازدید معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از پروژه شبکه فرعی آبیاری و زهکشی سامانه انتقال سد آزاد و سد گاوشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج،  اظهار کرد: آب مورد نیاز شبکه فرعی آبیاری تحت فشار اراضی پایاب سامانه انتقال سد آزاد از محل سامانه خط انتقال سد آزاد به قوچم و در 7 نقطه آبگیر تامین می شود.

وی گفت: مقرر است بر اساس برنامه مصوب اولیه در سطح  3 هزار و 500 هکتار از اراضی شیب دار روستاهای بخش کلاترزان در محور سنندج ـ مریوان تا روستای حسن آباد محور سنندج ـ دیواندره شبکه آبیاری قطره ای اجرا شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح، تامین آب مورد نیاز طرح توسعه باغات در اراضی شیبدار و مستعد منطقه، رفع محرومیت زدایی و افزایش تولید بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: پیش بینی می شود با اجرای این طرح برای 4 هزار و 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شغل شود.

سپری یادآور شد: پروژه در چهار ناحیه عمرانی شامل آبگیرهای 1 و 2, آبگیر 3, آبگیرهای 5 و 6 و آبگیرهای 7 و 8 و با چهار پیمانکار از بهمن ماه سال 1395 شروع شده و با پیشرفت فیزیکی قریب به 94 درصد در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام شبکه پایاب سدهای آزاد و گاوشان 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اتمام شبکه پایاب سدهای آزاد و گاوشان 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد