مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-04بين الملل

وزیر خارجه انگلیس:نگران روابط بین لندن و واشنگتن نیستم


وزیر خارجه انگلیس گفته که سنگ بنای روابط با آمریکا بر اساس روابط قوی اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است اگرچه اذعان داشت که این روابط با روی کار آمدن ترامپ یا بایدن تغییر می کند.

- وزیر خارجه انگلیس گفته که سنگ بنای روابط با آمریکا بر اساس روابط قوی اقتصادی، امنیتی و فرهنگی است اگرچه اذعان داشت که این روابط با روی کار آمدن ترامپ یا بایدن تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس همچنین گفت: دونالد ترامپ مدعی پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شده اما من وارد این بحث ها نمی شوم.

ترامپ یکی از حامیان بریگزیت و توافق تجاری بین آمریکا و انگلیس است اما در صورت پیروزی جو بایدن، رقیب دموکراتش در این انتخابات، انتظار می رود که این ایده به دست فراموشی سپرده شود یا اهمیت کمی به آن داده شود.

بایدن رسما منتقد دولت انگلیس بابت برنامه بریگزیت است.

وزیر خارجه انگلیس همچنین با کم اهمیت دانستن روابط سرد در صورت پیروزی بایدن تاکید دارد که هنوز زود است درباره نتیجه انتخابات آمریکا نظر داد.

وی در گفتگویی با اسکای نیوز گفت: من نگران روابط بین لندن و واشنگتن نیستم.

تقابل شانس ها و خطرات همیشه وجود داشته اما آنچه ضرورت دارد، مفهموم مبنا و بستر این روابط است و اینکه باید منافع بین دو کشور تقویت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه انگلیس:نگران روابط بین لندن و واشنگتن نیستم

وزیر خارجه انگلیس:نگران روابط بین لندن و واشنگتن نیستم